Pengikut

AWAK !













awak...

saya pun tak tahu bila saat pertama saya mulai menyayangi awak

saat pertama saya mulai merindui awak

yang saya tahu sejak mengenali awak...itulah saat pertama semua keindahan bermula dalam hidup saya...



tapi awak...

24/11/2011  semuanya dah berakhir

hanya tinggal kenangan kita bersama.... ^_^






HANYA TINGGAL KENANGAN




Semoga kau Bahagia ! mungkin bukan jodoh kita 
untuk bersama
yang pasti kehidupan perlu diteruskan^_^


Terima Kasih atas semua pengorbananmu selama denganku
kebaikanmu akan ingat selagi nafasku tak berhenti
^_^


MaLam masih muda,
Namun kedinginan sudah terasa
Ku cuba mengapai secebis selimut kasih sayang darimu,
Namun aku sering gagal dalam usahaku...

Kudengar hon kereta
Jauh di sudut hati ini ku mengintai
Namun segalanya kosong,
Ku cuba membina ruang dihatimu,
untuk kita bersama,
Namun yang ada hanyalah titisan air mata...

Jauh disudut sanubariku
Ku melihat pohon-pohon yang berdiri kaku,
Jelaga cinta kita tidak bersinar,
Irama,cengkerik,burung2...pun diam,
Semuanya bisu..tersentak akan apa yang berlaku.

Perjalanan cinta kita semakin sunyi,
Tiupan angin semakin Kencang,
Merapuhkan ranting-ranting yang tidak bermaya,
Meluruhkan dedaunan yang kering,
urgggg,,betapa KEJAMNYA

Kucuba menahan..
Namun hanya sembilu menusuk hati ini,
Merobek setiap pembulu darahku,
Hingga aku terasa berada didunia yang lain,
KAU SUNGGUH KEJAM.

Mengapa tidak saja kau katakan,
Mengapa tidak saja kau ungkapkan,
Mengapa kau biarkan ku menunggumu,
Mengapa kau biarkan ku MENGHARAP,
Kau biarkan aku di alam PERMAINANMU,
Yang penuh dengan ranjau kepedihan..

Sayang...
Cinta agung yang kau hiris dengan belati tajam mu,
Cinta suci yang kau takkan temui lagi,
Cinta yang akan pergi buat selamanya..
Kerana mulai saat ini aku akan pergi JAUH DARIMU,
Selamat Tinggal Sayangku,
Ku relakan cinta kita berakhir sampai disini.
24/11/2011











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

^_^ komen yer.