Pengikut

Sebagai Wanita











Kesunyian ini terlalu indah.....
Jika ini takdirku....
Tak pernah aku menyesal....
Malah menghargai....
Setiap detik terindah....
Yang pernah aku lalui dalam hidup ini.



Apa yang terjadi tetap terjadi.....
Kita hanya....perlu
Melangkah terus ke hadapan.....
Walau kenangan aku dan kamu....
Kekadang mengusik hatiku....dan tidurku...
Namun....kembali pada masa silam kita.....
Adalah perkara yang sia2...



Sebagai wanita....
Aku tak takut untuk menangis.....
Kekadang aku menangis.....
Kerana telah lelah dan letih menjadi kuat.....
Daripada tangisan itu....
Aku bangkit ....
Menjadi...
Hati dan jiwa yang lebih tabah
Optimis melalui hari2 yang bakal ku lalui....



Dengan secebis kenangan manis.....aku dgn kamu....
aku senyum dan menangis sendirian....
usah kau tanya lagi......apa yg akan terjadi selepas ini....
aku hanya meneruskan......apa sahaja aku yang termampu....
melupakan yang pahit.....
menambahkan kemanisan dlm hari2 yang ku lalui...
demi meneruskan hidup ini.




Dia...
Yang pernah ku sayang.....
Tanpa ku pinta....
Perasaan indah itu wujud.....
Aku senyum kembali.....
Anugerah indah drp Allah....
Ingin ku zahirkan....
Dalam ikatan indah...
Tapi terputus di tengah jalan....
Kecewa....sedih...luka....
Dalam ketabahan dan kecekalan hati...
Aku tetap redha.....
Dia bukan untukku...
Walau sedalam mana....sayangku untuknya......
Aku rela lepaskan segalanya....
Yang bukan milikku....
Itulah aku.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

^_^ komen yer.